torsdag 24 maj 2012

Torsdag

Hej på er. Har inte allt för mycket att skriva om. Njuter för fullt av soldagarna och försöker göra annat än att sitta framför datorn. Tråkigt dock att jag inte får sola så mycket som jag skulle vilja. Men smörjer in mig rejält och njuter av soltrålarna lite grann i alla fall. Igår var jag i stan en stund. Alldeles själv ända tills jag hämtade min lillebror vid tåget. Sen åkte vi till Vinden secondhand och hittade två högtalare till mig och lite annat smått och gott. Imorgon ska jag nog till stan igen för att fixa lite presenter. mer kan jag tyvärr inte säga eftersom jag vill att presenterna skall vara överraskningar.

Har också läst och pluggat teori för BE-körkort. Vill ha det i framtiden då jag vill ha hästar och man ibland kommer behöva köra omkring dem. Lika bra att jag passar på att ta det så snart som möjligt medan jag ännu minns lite teori sen jag tog körkort och också har en väldig massa tid över. Så skönt att jag orkar läsa nu igen. Var så jobbigt förut när jag var så trött och hade huvudvärk hela tiden. Som pappa sa idag har jag alltid varit en riktigt bokmal så jag längtar efter att få gräva ner mig i någon riktigt tjock och spännande bok snart. Har blivit tipsad om Hungerspelen så ska se om jag kan få tag på dom böckerna.

Hoppas att ni fått njuta av solen de här dagarna och speciellt nu till helgen! 

1 kommentar:

  1. Härligt att du kan njuta! Tänker på dig min fina fina vän! Kanske kan försöka ses i nästa vecka, även om mitt schema är ganska fullt eftersom det är sista veckan i skolan! Ha det bäst! Stor kram Karin

    SvaraRadera