torsdag 10 maj 2012

Vilket väder

Wow vilket väder!! Kom just hem från sjukhuset med taxin. Chauffören körde som om han trodde sig vara racingproffs medan jag satt stel som en pinne i passagerarsätet. Massor av regn på rutan och vatten på vägen. Men jag kom hem helskillnad i alla fall. Träffade flera goa människor på sjukhuset idag som också är där för behandling. Mest är det ju bara äldre där men idag pratade jag med tre stycken i trettioårsåldern. Jättetrevligt att få se hur de som kommit lite längre fram än mig mår och hur det går för dem.

Hade brutalt lågt blodvärde för att inte tala om trombocyter så det blev en rejäl påfyllning idag. Måste ta uppehåll med cellgiftstabletterna också på grund av mina låga värden. De vita håller sig stabila i alla fall så jag behöver inte vara så folkskygg. Skönt. Har ett par planerade träffar med fina vänner i helgen så det är tur att mitt immunförsvar inte ligger i botten. Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en film tänkte jag. Finns inte mycket annat att göra en sådan här dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar