torsdag 28 juni 2012

Onsdag och torsdag

Mamma fick komma hem från sjukhuset igår. Hon mår under omständigheterna bra men har ont förstås och är trött. Nu väntar vi som sagt på svaren på testerna de tog under operationen som skickats på analys. De tar cirka tre veckor säger dom. Fört då får vi veta om hon behöver behandlas med cellgifter eller strålning eller om hon klarar sig utan det. Det beror ju på vad det är för exakt typ av cancer, hur man behandlar det och hur stor risk det är att de spritt sig och så vidare.

Jag har nu ökat min metotrexatdos till två tabletter som jag tar på onsdagar. Kände av att jag tog dom igår för idag har jag varit väldigt trött. Somnade i ett par timmar så kommer nog få problem att somna ikväll. Men nu har vi äntligen ett fungerande internet igen så nu kan jag fortsätta se på mina serier. 

1 kommentar:

  1. Bra, då hoppas vi på en lugn fortsat färd.
    A & B

    SvaraRadera