tisdag 24 juli 2012

Skala jordgubbar?

Sjukan idag igen som sagt. De röda blodkropparna och trombocyterna har sakta börjat ta igen sig men de vita har till och med sjunkit lite. Grymt trist men bättre lycka nästa vecka. Är inte så hemskt farligt att inte få träffa någon just nu när det är så gött väder att man kan slappa i solen istället. Med ett tjockt lager solskydd förstås. Har fått tips om en massa bra musik också så mig går det ingen större nöd på. För utom att jag vill äta alla bär som mognar i trädgården nu. Men jag får hålla mig till frukt som går att skala. Jag och min bror funderade på hur det skulle se ut om man försökte skala ett hallon. Antagligen skulle de inte bli mycket kvar. Jordgubbar skulle nog gå bättre men tror nog jag skippar de helt istället. Nu är det hög tid att sova. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar