måndag 27 augusti 2012

Idag fyller jag år

För ett år sen firade jag min födelsedag med goa vänner men också med feber, kassa blodvärden och en kropp som inte orkade mycket. Ett par veckor senare fick jag diagnosen Akut Lymfatisk Leukemi. Nu har det snart gått ett år sen dess och jag är så fantastiskt tacksam att jag kan fira denna dagen här hemma med min kära familj och veta att om ett år kommer jag vara i slutet av min behandling och förhoppningsvis kunna börja om igen med det jag skulle gjort förra hösten. Börja plugga, jobba, resa, börja livet helt enkelt.

Idag väcktes jag vid sextiden på morgonen med frukost på sängen och lite presenter innan pappa och lillebrorsan var tvugna att dra. Igår var jag med familjen, min storebrors familj och farmor på Musses och åt på kvällen. Önskade mig det som present av mina föräldrar. Så trevligt att få umgås tillsammans och äta god mat utan att behöva tänka på att någon måste laga den.

Ikväll blir det tårta för släkten som bor närmast. Har ju bakar hela helgen så hoppas att det blir bra nu. Men innan dess ska jag iväg till veterinären med kattungen som ska få sin andra vaccinationsspruta och hunden ska få tänderna fina.

Frukost på sängen av familjen

Middag på Musses, hur gott som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar