måndag 6 augusti 2012

Sova hela dagen tack

Måste man gå upp ut sängen idag. Ligger så gött nedbäddad efter ganska orolig natt. Cortisonet som inte låter hjärnan vila. Kan bli jobbigt när mina tankar bara vill kretsa runt massa saker jag vill och framförallt behöver göra medan min kropp inte ens orkar ta sig ur sängen.

Som igår när jag städade och grejade och var helt slut emellan varven och fick ta långa pauser och vila ryggen. Men när jag väl lagt mig för att vila så kommer huvudet på en massa annat att göra. Så då får jag knappt någon ro att vila. Har lite småfix att pyssla med idag också. Så borde nog pallra mig upp och börja den här dagen. Tänk om man kunde göra allt från sängen istället. Det hade varit riktigt gött. Typ som i Harry Potter där dom trollar lite och så diskar disken sig själv.

Igår kväll åkte jag in till stan och mötte upp Tobias, Gabriella, Karin, Arvid och Adam. Det hade bestämts att vi skulle göra marängsviss. Så de gjorde vi och sen blev det mest en massa slapp i soffan innan jag åkte hem vid tio. Var ju egentligen alldeles för trött igår men man kan ju inte bara säga nej till marängsviss haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar