torsdag 2 augusti 2012

Vitlöksmackor

Sitter och äter macka med vitlök och salami på. Har nämligen blivit lite förkyld så hoppas att vitlöken ska hindra de att bli värre.

Har varit med Tobias idag. Försökt lära mig att dricka kaffe för jag var så trött. Jag har bara druckigt kaffe några få gånger i mitt liv men vet inte om jag vill lära mig på riktigt. Speciellt inte bli beroende. Men kan ju vara gött att kunna dricka ibland om man pehöver bli pigg och så. Speciellt om man inte är van vid koffeinet och reagerar starkare. Kan säga att vi blev rätt flummiga ett tag. Jag av mina typ 70 % mjölkfyllda koppar och typ 10% kaffe och 10% socker. Och han med espresso som är sjukt mycket starkare men vi reagera ändå typ samma för jag är så ovan och han van. I vilket fall.

Sen senare skulle vi försöka se om vi kunde lösa kuben fortfarande eller om vi glömt bort hur man gjorde. Men de körde ihop sig i slutet och efter många försök gav vi upp och ringde till Adam och åkte dit efter att först ha fyllt på med ännu en kopp kaffe. När vi kom dit kunde han påminna och visa oss hur man löste slutet. Sen kom Arvid och senare Emelie och Gustav. Det var riktigt kul att träffa lite folk som jag inte sett på länge. Vi spelade spel, kollade på Fucking Åmål och åt chips. Grymt bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar