tisdag 25 september 2012

Hemskt mycket hej

Hej det var länge sedan det vet jag. Men den här gången är det inte för att jag inte orkat utan för att jag inte haft tid och kommit ihåg. Och det beror på att jag haft en grymt bra och rolig helg. Har hängt mycket med min kära vän Mikaela, fått träffa hennes pojkvän som jag nämde mer och lite annat gött folk som han känner och bara umgås och haft det trevligt. Mycket mat har vi ätit. Jag och Mikaela älskar båda kyckling. Men det får absolut inte vara minsta slemmit eller slajmit. Vitlöksbaguetter som man gör i ugnen är också en hit hos oss! Så den varan blev det mycket av.

Just nu sitter jag på sjukan och har precis fått behandling. En liten påse vincristin/onocovin blev det. Brukar må ganska bra efter den så hoppas att det går bra även idag för om någon timma ska jag möta upp Josefine som är en grymt go tjej som jag träffade på Hawaii. Så det blir lunch med henne ett tag innan jag åker hem. Immunförsvaret har bättrat på dig också så nu är de fritt fram nästan i alla fall.

Fick en asfin present från M också. Lite sen eftersom vi inte setts på länge men den var det värt att vänta på. Slänger med lite bilder från helgen. Först presenten, sedan trött katt, sedan lite av den goa maten vi gjorde sen en bild från här om dagen när jag var på promenad med hunden och katten hängde med. Hon tycker det är hemskt läskigt med hon ska ändå följa med. Gullig är hon. Och sist men inte minst goa brorsdottern som lärde sig sticka när hon var hos oss igår. Sju år bara men envis och det är bra om man ska orka lära sig sånt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar