onsdag 5 september 2012

Onsdag

Har inte kommit ihåg att skriva här så mycket på senaste. Varit upptagen med behandlingen i helgen och diverse andra saker nu i veckan. Var i alla fall på sjukan igår och tog prover som vanligt. Ganska bra värden och det är ju bra för det kommer ju sjukna snart så ju högre dom är innan desto bättre. Börjar må sämre nu igen. Känner att hudcellerna påverkas då jag nästan har klåda på skinnet. Mest på armarna. Måste smörja in mig flera gånger om dagen.

Mamma var inne för behandling idag. Jag körde henne dit och sen handlade jag och lite så och gick en promenad med hunden. Sen satt jag med henne sista halvtimmen. Tycker det är skönt att få se och vara med henne och jag vill liksom hålla kolla och se att allt går rätt till.

Nu vill jag sova, har gått upp tidigt i över en veka varje dag och det är jag inte van vid men samtidigt lagt mig lika sent som när jag får sova länge på morgonen. Så nu vill jag få sova länge dock ska jag upp ganska tidigt imorgon med. Borde egentligen vila en massa nu efter behandlingen men tar det senare. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar