måndag 24 december 2012

Grattis Jesus på födelsedagen

Ligger i sängen och vilar för inatt blev det inte mycket sömn tack vare kortisonet och sedan vaknade jag vid nio. Så nu när jag ändå bara orkar ligga stilla så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva några rader här. Har varit ute på promenad med min brorsas hund eftersom dom jobbar dag idag stackarna. Men dom kommer hit ikväll han och frugan. Deras dotter, min brorsdotter sov här inatt så hon följde med mig på promenaden och gjorde en snöängel också. Nu förbereds lunchen där nere och jag ska ta mig en dusch och bli julfin.


Jag önskar er alla en så God Jul som det bara går. Jag vet att det är många i år som kommer fira en annorlunda jul där saknaden av någon kommer befinna sig eller vetskapen att detta kan vara ens sista jul med dom man älskar finns närvarande. Själv är jag otroligt tacksam för min jul i år för även om jag mår lite dåligt så får jag vara med min familj och det betyder mest!




Glöm inte bort att Gud gav oss den bästa julklappen någonsin idag för cirka två tusen år sedan!

God Jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar