lördag 15 december 2012

Svårt att sova

Ligger i sängen som vanligt nu för tiden. Bara det att klockan är halv fyra på natten och jag just såg lyset från postbilen genom mitt fönster. Kan inte sova som ni kanske kan förstå så därför ligger jag och lyssnar på Musikhjälpen där programledarna för tillfället spelar Frank Cinatra och pratar om hur deras eventuella perfekta begravningar skulle se ut.

Innan dess har jag sett på serier och annat. Jobbigt att inte kunna sova på nätterna men det leder ju också till att man sover mer på morgonen och det är bara skönt för mig för det är då jag mår som sämst. På eftermiddagarna brukar huvudvärken mildras. Men nu är jag trött och vill sova och jag tror att huvudvärken är på väg tillbaka som ett bevis på att det är de jag behöver.

Får helt enkelt önska er en trevlig helg så får vi se om det kan dyka upp några lussebullar här på bloggen snart! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar