tisdag 1 januari 2013

Nyårsdagen

Kvällen igår blev så bra den bara kunnat bli. Jag åkte till några kompisar som hade middag hemma och vi åt en massa gott och på tolvslaget gick vi ut och kollade på folk som sköt fyrverkerier lite längre bort och räknade ner. Inget stort och allting var bara lungt, avslappnat och trevligt utan massa nyårspress. Jag kunde gå och lägga mig i soffan när jag blev trött och eftersom matbordet och sofforna är i samma rum så fick jag ändå umgås massa med mina vänner. 

Senare delen av kvällen satt vi alla i sofforna och hade det ytterst trevligt och åt dessert. Blev hämtat av min lillebror vid halv ett. Hade inte orkat mer och jag vågade absolut inte köra själv för jag hade preparerat mig med lite extra tabletter för att orkar kvällen. Var väldigt trött och svag men det var så värt det att få spendera nyår med några av mina favoriter! Det blev en alldeles perfekt kväll och bättre än jag kunnat hoppas eftersom jag nästan trodde jag skulle få stanna hemma för att jag mådde för dåligt. Men ibland går det att bara vara envis!

Hoppas att ni hade ett fint nyår ni med och jag önskar er ett riktigt gott 2013!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar